چگونه زیباترین ست را برای مهمانی انتخاب کنیم؟

چگونه زیباترین ست را برای مهمانی انتخاب کنیم؟

چگونه زیباترین ست را برای مهمانی انتخاب کنیم؟

انتخاب لباس مناسب برای مهمانی همیشه دغدغه بسیاری از ما خانم هاست. می‌خواهیم هم شیک باشیم و هم احساس راحتی کنیم. اما این سوال مطرح میشود که چطور می‌توانیم بهترین ست را انتخاب کنیم؟ در این مقاله، قصد داریم نکاتی را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید با اطمینان بیشتری برای مهمانی‌ها لباس انتخاب کنید طوری که در جمع بدرخشید. 

1. نوع مهمانی را بشناسید

اگر در دسته بندی مهمانی ها، سه دسته رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی  را در نظر بگیریم؛ آنگاه در انتخاب لباس برای آن مهمانی راحت تر خواهیم بود. 

  • مهمانی رسمی: جهت حضور در مهمانی‌های رسمی مثل عروسی یا مراسم‌های مهم، لباس‌های مجلسی بلند، کت و شلوار، یا پیراهن‌های شب گزینه های مناسب‌تری هستند.
  • مهمانی نیمه‌رسمی:می‌توانید در مهمانی های نیمه‌رسمی همچون مهمانی‌های تولد یا دورهمی‌های دوستانه، لباس‌های کمی اسپرت‌تر مثل پیراهن‌های کوتاه، دامن و بلوز، شومیز و دامن یا شلوار جین با بلوز مجلسی استفاده کنید.
  • مهمانی غیررسمی: در پیک نیک یا دورهمی‌های خانوادگی، لباس‌های راحت و اسپرت مثل شلوارک، تی‌شرت، یا لباس‌های نخی، انتخاب خوبی به شمار می آیند.

2. به فصل توجه کنید

در فصل گرم از پارچه‌های نخی، کتان و حریر استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. رنگ‌های روشن و شاداب نیز برای این فصل مناسب‌تر هستند و در فصل سرد از پارچه‌های گرم مثل پشم، کشمیر و مخمل استفاده کنید. رنگ‌های تیره و گرم نیز برای این فصل مناسبند.

3. اندام خود را بشناسید

  • اندام سیب: کسانی که اندام آنها سیبی شکل است، لباس‌هایی با پایین تیره و بالا روشن، دامن‌های کلوش و بلوزهای گشاد را انتخاب کنند.
  • اندام گلابی: لباس‌هایی با بالاتنه تیره و پایین تنه روشن، شلوارهای راسته و بلوزهای یقه V برای اندام گلابی مناسب هستند.
  • اندام ساعت شنی: تقریباً هر لباسی به  اندام ساعت شنی می‌آید. اما لباس‌های کمربنددار و یا راسته بسیار زیبا هستند.
  • اندام مستطیل: لباس‌هایی که طرح های راه راه افقی، لباس‌های با شانه‌های پف‌دار و دامن‌های کلوش برای افراد دارای اندام مستطیل مناسبند.

4. رنگ‌ها را با هم ست کنید

  • رنگ‌های مکمل: رنگ‌هایی مانند قرمز و سبز، آبی و نارنجی که در چرخه رنگ مقابل هم قرار دارند هارمونی زیبایی ایجاد می‌کنند.
  • رنگ‌های هم خانواده: رنگ‌هایی مانند آبی و سبز، یا زرد و نارنجی که در چرخه رنگ کنار هم قرار دارند، هماهنگی زیبایی ایجاد می‌کنند.
  • رنگ‌های خنثی: سفید، مشکی، خاکستری و بژ رنگ های خنثی محسوب شده و با هر رنگی ست می‌شوند.

5. اکسسوری‌ها را فراموش نکنید

کفش مناسب می‌تواند کل استایل شما را تغییر دهد.همچنین کیف باید با لباس و کفش شما هماهنگ باشد. جواهرات نیز می‌توانند به استایل شما جلوه خاصی بدهند.

6. به راحتی خود توجه کنید:

در ست کردن و انتخاب لباس،مهم‌ترین نکته این است که در آن لباس احساس راحتی کنید. اگر لباس، برایتان تنگ یا گشاد باشد، نمی‌توانید از مهمانی لذت ببرید.

 

سخن پایانی: 

برای شرکت در مهمانی ها، مناسبت را در نظر بگیرید و بدانید که لباسی که برای یک مهمانی تولد انتخاب می‌کنید، با لباسی که برای یک عروسی انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. اگر برایتان مهم است که در مهمانی ها،خاص باشید می توانید لباس های خود را در مزون محبوب سفارش دهید.

به محل برگزاری مهمانی توجه کنید اگر مهمانی در فضای باز برگزار می‌شود، لباس‌های راحت‌تر و مناسب‌تر برای هوای آزاد انتخاب کنید.اگر نظر دیگرن برایتان مهم است و یا تصمیم گیری در خصوص انتخاب لباس سخت است،به نظر اطرافیان اعتماد کنید و  از نظر دوستان و خانواده‌تان در مورد انتخاب لباس کمک بگیرید.با رعایت این نکات، می‌توانید بهترین ست را برای مهمانی انتخاب کنید و در آن بدرخشید.

 

نظرات کاربران

نظر خود را با ما در میان بگذارید...
MEZONMAHBOB

طراحی سایت :

شرکت ره وب
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت مزون محبوب محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.